1 Kasım 2010 Pazartesi

soru & cevap

kendinizden kaçmak isteyip en sevdiğiniz film için "keşke içinde yaşasaydım" yada "keşke hayatım böyle olsaydı" dediğiniz olur mu hiç?

daha ne kadar boka sarabilir herşey diye düşünüp sizden başka herkesin gayet iyi idare ettiğini varsaydığınız olur mu hiç?

herkese meydan okuduğunuz, artık size karşı tek bir kötü kelime bile edilmesini istemediğiniz anlar oluyor mu hiç?

5 gün boyunca deli gibi ağrıyan başınızı yeter ki sakinleşsin diye duvarlara vurarak patlatmak istediğiniz olur mu hiç?

"yeter ki beni rahat bırakın dünya yıkılsın umrumda değil" dediğiniz oluyor mu hiç?

peki kendinizi yapayalnız hissettiğiniz oluyor mu hiç?

ve bunların haksızlık olduğunu düşündüğünüz olur mu hiç??


evet hepsi haksızlık...

mesela ben;

{film konusuna karar veremedim henüz yaw..belki en sona ekleyebilirim bişeyler =) }

evet herşey boka sardı ama tek fark milletin ne halde olduğu zerre kadar umrumda değil.. {çok mu acımasız? hayır kesinlikle değil..düşünüldüğün kadar düşünürsün bu kadar basit}

evet herkese meydan okumak gerekiyor gerçekten.. o kadar zor bişey de değil..

evet 5 gün boyunca ağrıyan başımı duvarlara vurdum çaputlarla sardım almadığım ilaç kalmadı..belki kırılırsa acısı ve ağrısı kökten geçer diye düşünüyorum =)

bana şu anda en sevdiğim cipsten, en sevdiğim çeşit jelibondan, en sevdiğim çikolatalardan torba torba getirin, ben de yanına mc donald's dan bir menü ve pizza söyliyim, film arşivim yakınımda olsun benim başka hiçbir şeye ihtiyacım olmaz.. insanların beni rahat bırakması ve birazcık huzur vermesi dışında.. {hani alt kat ve üst kat lanet komşularımın sabahın köründe başlattığı tadilat vs sesleri olmadan yada yan apartmandaki öküzcanın bağırtıları yada nanım annemin sürekli beni birşeyler için zorlaması olmadan....}

"herkes gün bittiğinde yapayalnız değil mi zaten?" diye soruyorum size sadece...

içinde yaşamak istediğim film konusunda kararsızım ama.. belki de ileride kendi  cici  hayatımı mükemmel bir senaryoya dönüştürüp film haline getiririm de onun içinde yaşarım.. bu daha güzel olur sanırım..

benim cevaplarım; cevap olarak yazdıklarımda değil, sorularımda aslında............................. ama yüksek sesle söylemeye cesaretim yok... henüz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder