29 Mayıs 2010 Cumartesi

mektup var!!

Sevgili Dombalak;

mektubuma nasıl başlayacağımı bile bilemedim..sırf senin yüzünden!! bana yaşattığın bu özgüven eksikliği yüzünden.. aslansın, kaplansın, yaparsın, yıkarsın, yırtarsın, ortalığın tozunu bile attırırsın derken "ı ıııhhh bu olmamış..biraz daha heyecan lazım, biraz daha küfür lazım =) (rezil oldun sen bittiiiinn) bu da çok vasat" dedin bana..

bunu bana nasıl yapabildin?! sorarım sana!!! yok böyle bir baskı .. yok "twittera tweet atıcağına buraya yaz" yok "facebookta daha az zaman harca" .. kilitledin beni arkadaşım yapma yazık günah ya.. tamam sanal saplantılı bi tip olabilirim ama yazık ya..

biliyorum benimle ilgili çok planın var..hepsi ileriye dönük (sanki geriye dönük olabilirmiş gibi) çok uzun vadeli planlar.. benim bir blog ünlüsü olmamı keşfedilip kitabımın basılmasını vs planlıyosun ama bana bu kadar baskı yapmaya devam edersen ünlü olunca seni tanımıycam ona göre! (gördüğün üzere ünlü olmak benimde planlarım dahilindeymiş bende yeni öğrendim, şimdi yani..)

bugün yemek yaptım, bulaşıkları yıkadım, ortalığı toparladım vs belki yazacak birşeyler bulur döktürürüm diye..ama ne oldu?? sonuç anneme yaradı; etraf süper oldu bende tık yok!!pes etmedim, aldım yine önüme laptopu, çayımı koydum, kocaman bir kasede çekirdek aldım.. hala tık yok.. baktım tv'de passaparola var, ona takıldım bir de ne göreyim..: bende bir kelime haznesi var sen 100 metre bile yaklaşamazsın yani öyle diyim ben sana =)) aman kendimi bi iyi hissettim bi iyi hissettim sorma!! sensin vasat!! =) beter olmanı diliorum canım!!

bu arada seni aldattım sevgili blog kontrolörüm =)) özgüvenimin yerine gelip, oturup "kendine gelsene şapşal hatun" demesi için bu gerekliydi.. bu blogu bir başkasına gösterdim.. (da da daaaaaaaaannn!!!!!!) ama çok beğenildi  =)) hani bilgin olsun istedim.. (sensin vasat!! nasıl koymuş o laf bana ya ne dersem diyim acısı çıkmıo içimden)

bu arada bu yazdıklarıma kızıp, beni konsere götürmemekle tehdit edeceğini bildiğimden (ki sana bu gece blogda seni yerden yere değil duvardan duvara vurcam demiştim) sana bi kutu jellybean aldım =))

kendine çok iyi bak.. hadi bana iyi geceler..

sevgilerimle....


ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder