18 Mayıs 2010 Salı

can sıkıntısı mahsulleri

film izlemeyi severim.. her klasik yapacak birşeyi olmayan insanın sevdiği gibi =) abur cubur ve izleyecek dünya kadar film olsun wc dışında hiçbirşey için rahatımı bozup yerimden kalkmam =) film izlerken hareketleri kaparım, lafları kaparım, sevdiğim hatta izlerken bayıldığım bir sahne varsa onu kapmakla kalmam kafama kazırım =) müzikleri güzelse anında bilgisayarımda mevcut duruma geçer.. vs..vs..vs. bu çeşit bir sapığım kısacası.. =))
bu aralar 7 kocalı hürmüz filmine takmış durumdayım kafamı.. en son anneme "anneee açık kıça serin yayla ne demeeekk?" diye bağrına bağrına soruyodum =) aldığım cevap süperdi : "daha yararlı şeylerle kafanı yorduğunu ne zaman görücem ben senin?!" .. anacım; garib anam, çilekeş anam, hiçbir zaman göremiycen üzgünüm =)) .. ama filmde en çok takıldığım iki replik var ki (ikisinide gülse birsel'den pek bir içtenlikle duyuyoruz) onlara bayılmakla kalmıyor, en kısa zamanda kullanma ümidiyle yanıp tutuşuyorum =))
birincisi "deli kıza cilve yap demişler gitmiş osurmuş" ikincisi de "hamama gidip kurnaya düğüne gidip zurnaya aşık olma" =)) birincisini kullanacak yeri ve uygun zamanı bulamadım henüz ama  ikincisini bugün çığlık çığlığa bağırdım.. =)) (zafer beniiiiimmm trompetleri çalmaya başlayıııınn)
olay şöyle gelişti: herkesin hayatını dolu dolu yaşamasından yanayımdır.. genelde ne ekersen onu biçersin, yada hızlı yaşa genç öl tadındayımdır =) etrafında her zaman "yaw yapma etme zarttır zurttur" diyen insanlar olur ama anlamadıkları olay şudur: her ne yapıorsan yap,ne yaşıyorsan yaşa zararı da yararıda kendine..sana düşen tek şey sen karını da zararınıda atlatmaya çalışırken yanında olacak insanları doğru seçebilmek.. ben genelde o saflarda olan bir insan tipiyim ama bazı arkadaşlarımın neyden yapıldıklarını, hammedilerini henüz çözememişim bunu anladım =) bugün sevdiğim arkadaşlarımdan biri aradı..klasik olarak yaklaşık üç hftadır yaptığımız muhabbete herhangi bir yenilik getirmedi veeeeeeee "ben aşık oldum" dedi.. şimdi iyi güzel ne var bunda dimi ?! sorun şu: nasıl geniş bir kalbin var ki anacım senin üç hafta içinde (içimden sayıyorum şu anda umarım atladıklarım olmamıştır) 7 farklı erkeğe aşık olabiliosuuuuunnn?? nerden gelio bu değirmenin suyu anlamadım ki.. neyse hal böyle olunca bende muhabbete yenilik getirmedim haliyle .. derin bir nefes ardından : " ee bu seferki kim, hangi barda nerde tanıştınız ya bide 2 gün önce tanışıp aşık olduğun adama ne oldu?" dedim.. aldığım cevap müthişti beni yerimden uçurdu zaten : "ya 2 gün öncekiyle bardan çıkıp başbaşa taksi durağına kadar yürüdük, inan o dakikaya kadar hayatımın erkeği olduğunu sanıodum ama konuşunca bütün büyüsü bozuldu ağzından tükürükler saçtığını ve tısladığını ordayken farketmemişim itici geldi birden çok ama bu adam bu adaaaammm bambaşkaaaaa!!ölüyorumm sandım bu hayatımın erkeği eminim bundan".... bende tık yok..kilitlendim..çünkü üç haftadır diğer altı zavallı erkek içinde aynı şeyi dinlemiştim..(o altı erkeğin haricinde fena şekilde can acısı koyan eski sevgiliyi ve bu erkeklerde o eskiyi aradığımızı her daim dinlediğimi söylememe gerek yoktur umarım)
beynime kan hücum etti, birden bir sinir bastı, karşımda olsa tekme tokat dalıcam o derece, bir an delirdiğimi falan sandım ama sonra içimden bir yerlerden bir ses koptu geldi.."sen filmini izle dur karşında 7 kocalı hürmüz =)) hadi sende kılavuzu safinaz oluver" deyiverdi.. ve bende uzun bir sessizliğin arkasından : "canım beni şimdi iyi dinle; sana sevgilinden ayrıldıktan sonra git gez kafanı dağıt etrafta başka adam mı yok diyen bendim eywallah kabul..ama ben sana bunu söylerken işin cılkını çıkaracağını düşünmemiştim..aşık olmak istiyosan ol onada eywallah..ama (geliooooo) hamama gidip kurnaya düğüne gidip zurnaya aşık olucaksan her seferinde de hayatımın erkeği diye bana gelme (yiiiihhhhhhuuuuuuuu dedim işte dediiiiimmmmm) bana fenalık geldi ya.. nikah tarihi belirlemediğin biri dışında hiçbir erkekten bana bahsetme ..yasaklıyorum telefonlarını açmamaya kadar gider bu iş..sırdaşınız tamamda bokuna çıkarmayalım bişeylerin" şeklinde saydırdım sövdürdüm kapadım teli..
biraz safinazlık biraz sıkılhanlık biraz erdener abilik birazda bunalgüllükle vicdan azabı var mı ? yok.. bu ne ya.. insanlar herşeyi abartmak zorunda mı..
kim aşk acısı çekmedi ki.. her çeken böyle yapsaydı....
ilk defa bi film repliğini alıp bi başkasına kendiminki gibi sattım =) allahtan o filmi izlememişti o deyimide hiç duymamış sanırım yiyiverdi güldü bile hatta =))
şimdi sırada en çok istediğim diğer şey var : eski sevgilinin gönderdiği "seni hala düşünüyorum" yada "rüyamda seni gördüm" sms ine cevap yazmak.. ama bu pek mümkün değil.. çünkü bana o şekil sms gönderecek bir eski sevgili dünyada yok =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder