17 Mayıs 2010 Pazartesi

dombalak'ın amazon ormanlarında..

bu blogu açmam ve birşeyler yazmam için beni cesaretlendiren zat-ı muhterem çok sevdiğim bi insan olup, dostum diyebileceğim 2-3 kişiden biridir.. bana gazı verirken "sadece bana verdiğin akılları yazsan, günlük başına gelenleri yazsan onlar bile yeter" demişti ama blog açıldı bende tık yok.. gaz veren arkadaş da futbol uğruna kendini alkole verince yapayalnız kaldım tabi..

eh bende illaki yazacam ya; konu olarak, bloguma sebep olan dostum, arım balım peteğim, dombalak balık dostumu seçtim =) (intikaaaammm)

kendisi çok sade bir hayat yaşadığını düşünür fakat dışardan bakıldığında hiç de öyle görünmemektedir =) hiçbirşeyden geri kalmaz, kalırsa kendini dışlanmış hisseder! =( yardım meleği gibidir, "ah başım sıkıştı" desen, o  "dur panikleme hemen düşünelim bakalım ne yapabiliriz"  der..bu sırada sen "yok yok gerçekten başım dolaba sıkıştı" dediğindeyse "tövvvvbe yarabbiiimmmm ne diyim sana" der =)  hiçbirşeye hayır diyemez..kim ne derse tamam olur der..hayır kelimesini kullanmaktansa "bakarız" en favori olanı olmakla beraber "yaw benim bi konferans vardı tarihleri çakışıo sanırım" gibi kelime veya cümleler kullanır =) eğer onun sevgilisiyseniz her türlü yaşadınız zaten =)) buraya kadar anlattıklarım birçok kişide görülebilen klasik özellikler olabilir ama "O"nu sıradışı yapanlar çok çok daha farklı =))


mesela hiçbir zaman sevgilisinden ayrılamaz =) artık sevgilisinden bunalmıştır, onunla olmaya dayanmayı bırak tahammülü yoktur ama yinede bir dediğini iki etmeden, her türlü ilgi ve alakayı göstermeye devam eder (yukarıdaki sevgilinin yaşaması biraz da bundan kaynaklanıyor) .. bir derdin olduğunda sanki antenleri varmış gibi hisseder... sesinin tonundan yada telefonda nefes alışverişinden bir sorun olduğunu sezer ve üstelemeye başlar.. : "ne oldu? yaw anlatsana ne oldu? yaaaawww delirtme adamı söyleeee!!bak kötü olucak!!!kızıyorum ama!!! bir daha hiçbirşeyi paylaşmıycam seninle bak anlaaattt!!!" bu böyle sürer gider ta ki senin derdin neymiş öğrenene kadar.. kendisi bişeyler paylaşmamakla şikayet eder ama gerçekten birçok şeyini paylaşmaz.. onu iyi tanıdıkça derdini o konuşurken anlarsın..birşey söylerken aslında anlatmak istediği o değildir.. yada yapmak istediği şeyleri anlatırken anlarsın ilerideki planlarında şu ana ait neler olup olmadığını ama asla açık açık konuşmaz =)) ne zaman sıkıştırsan onu, onun yöntemiyle, cevap klasik ve aynıdır : "yaw bırak sen beni.. hiç girmeyelim oralara amazon ormanlarından farksız benim kafamın içi..çözemezsiiinnn..hadi senden konuşalım" =) her bu cümleyi söyleyişinde "bende amazonlara balta girmemiş deyimi hiç eden kişiyim hadi dalalım" demek istesemde hatta bir iki kez söylemiş olsamda hiçbir işe yaramaz..

amaaaa 12 yılın ardından en azından öyle yada böyle o benimle bişeyler paylaşmaya başladı =)) her ne kadar hala daha kız arkadaşından ayrılamayıp, aramadan sormadan, binbir trip tavır içinde kızın ondan ayrılmasını beklesede -ki bunu anaokulu çocukları bile yapmıo artık uyan!-  en azından konuşuo artık..

ben her zaman şanslıydım o yanımda olduğu için .. ama ne yalan söyliyim artık "benden bişey olmaz, şunu istiyorum bunu istiyorum ama bilmiyorum ki yapabilir miyim" modu beni boğmak üzere =))

gençsin, hadi allem ettin kallem ettin sevgiliyle de ayrıldın ayrılıcan =) özgürlük istiyorum diyosun,işin var paran var yapacağın ev işin yok =) biraz kafana göre takılsana =)) bende o imkanlar olsaydı sana nasıl olduğunu gösterirdim inan!! ama olmadığına göre senin gaz verip de açtırdığın blogtan, sana yazarak gaz vermeye devam edicem sanırım  =))

umarım hayatını yaşarsın artık dombalak be!!

(yazmak istediğim birçok şey var ama dombalağımı korkutmak istemediğim için yazmıyorum..hemde bu benim için deneme yerine geçer belki =p )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder