21 Mayıs 2010 Cuma

başından sonuna bir gün...

kendine bir kahve yap, twittera tweet at ,facebookta fotoğraflara yorum yap, durumlara bulaş -hiçbirşeyden geri kalma- durumlardan sonra özel msjdan dedikoduya geç, en sonunda yeter bu kadar de, telefondan msjla sevgiliye bulaş, ne yaptı ne etti tam tekmil öğren, sevgiliyi deli gibi özle, netten film indir, kahveni tazele, çikolata eşliğinde film izle, filmi bitir, tekrar facebook twitter alemine geri dön, baktın muhabbet sağlam, msne yönel, msnde en dındık en bıncırık şeye kadar öğren, bi de orda dedikodu yap, sonra tekrar facebooka dön, uzun zamandır seni aramayan canım cicim börtüm böceğem arkadaşlarının profillerine bak, bir de gör ki arkasından konuştuğu adama aynı muameleyi çekio, amaaaaannnn şeyimden aşşaa kasımpaşa muhabbeti yap kendi kendine, ama içine oturt, sonra kendi kendine ben onun için bunları bunları yaptım o malın teki çıktı diye söylen, sonra hiç arkadaşım yok diye ağlamaklı ol, sonra siktir et ben bana yeterim moduna gir, sonra zaten benim az ama öz dostum var diye kendine hatırlat, bu arada yemek yemediğini hatırla, kendine yemek hazırla, bilgisayarı bi kenara fırlat, tv deki dizi tekrarlarına takıl, saatle gözgöze gelince annenin eve gelme saatini fark et, hasssssiiiitttiiiiirr modunda geri tarafına motor takma suretiyle etrafı toparla, anneye çay demle, anne gelince onla hafifçene bi kavga et, bi posta da onla yemek ye, sonra odana geri dön eveeeeettt nerde kalmıştım diyerekten net dünyasına tekrar gir, sonra sevgilim naaptı acaba moduna gir, önce facebooktan onun profilini bi cıncıkla, baktın yamuk yok, msjla bebeğim nasılsın hanimiş hanimiş ham ham tadında sevgiliyi  mıncıkla, sonra yavaştan bayıl,  uyku filmini açıp uykuya dal..

ertesi gün : herşey aynen sil baştan...

kahretsin hayatım çok ağır,çok zor... bunalgül ben buyruuunnn.. =s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder